مطالب علمی- ورزشی- طنز


علي دايي سرمربي راه آهن در نشست خبري پس از بازي با نفت تهران كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد، درباره بازي گفت: با توجه به شرايطي كه تيم داشت، بازيكنان زحمت‌شان را كشيدند و اين نتيجه براي بازي اول بد نبود. البته اگر بازيكنانم كمي باهوش بودند، نتيجه فرق مي‌كرد.

وي ادامه داد: شرايط نفت با ما تفاوت بسياري داشت آن‌ها از دو ماه پيش تمرينات‌شان را آغاز كردند اما ما تنها يك ماه است كه تمرين مي‌كنيم و شرايط بدنسازي آن‌ها با ما زمين تا آسمان تفاوت داشت. در مجموع بازي خوبي بود و هر دو تيم خوب بازي كردند اگر داور اشتباه نمي‌كرد نتيجه مي‌توانست به نفع ما تمام شود.

وي با بيان اينكه داور در چند صحنه اشتباه داشت افزود: دروازه‌بان نفت در نيمه اول مي‌توانست اخراج شود در نيمه دوم نيز سيفي براي دومين بار بايد كارت زرد دريافت مي‌كرد و او هم بايد اخراج مي‌شد. به هر حال ما بايد خودمان را آماده‌تر كنيم تا بازي‌هاي ليگ برايمان بازي تداركاتي شود و در آينده نتيجه بگيريم.

دايي همچنين با اشاره به اينكه نور ورزشگاه استاندارد نبود افزود: دروازه‌ها تاريك بود و دروازه‌بان نمي‌توانست آن را ببيند. نور ورزشگاه بايد تقويت شود چون بازي‌هاي يك ماه آينده در ماه رمضان است و به مشكل برخواهند خورد. دروازه‌بان ما گفت روي گل اول اگر ديد داشتم شيرجه مي‌زدم و آن را مي‌گرفتم. فرشيد كريمي در اين بازي عالي كار كرد اما در مجموع نتيجه عادلانه بود. باز هم مي‌گويم اگر باهوش بوديم بازي را مي‌برديم.

سرمربي راه آهن در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه چرا بازي خشن شده بود افزود: من راجع به حريف نمي‌خواهم صحبت كنم اما تيم خودم آنچه را كه مي‌خواستم انجام داد و ما در شرايط نابرابر بازي مي‌كرديم و نمي‌توانم بگويم چون تيم خشن بود اين نتيجه به دست آمد. به هر حال فوتبال ورزش خشني است و در آن بايد محكم بازي كني. اين اتفاقات جزو فوتبال است.

سرمربي راه آهن همچنين درباره ممنوع شدن تمرين‌هاي تيم‌ها قبل از افطار در ماه رمضان بيان كرد: من پيش از اين نمي‌دانستم كه شرايط اين طور است. كدام تيم امكانات كافي دارد تا پس از غروب آفتاب تمرين كند؟ ما تنها يك زمين داريم كه آن را هم هفته‌اي يك بار به ما مي‌دهند تا تمرين كنيم. بايد تمرين قبل از افطار باشد تا تمرين موقع افطار تمام شود. اگر قرار است 8:30 افطار باشد، بايد 2 و نيم ساعت بعدش تمريني نباشد. من اميدوارم تا مسئولان فدراسيون اجازه دهند تا قبل از افطار تمرين را شروع كنيم. به هر حال ما كه در استاديوم اصلي نمي‌توانيم هم بازي كنيم و هم تمرين. اگر به اين شكل باشد چمن نابود مي‌شود.

دايي همچنين درباره توافق سازمان ليگ فوتبال در دقايق پاياني براي پخش تلويزيوني بازي‌ها با صداوسيما عنوان كرد: اين سياست‌گذاري است كه صداوسيما و فدراسيون مي‌كنند و من نمي‌توانم درباره آن صحبت كنم، اما بايد بگويم حق فوتبال بيشتر از اين‌هاست. انواع و اقسام برنامه‌ها از همين فوتبال درست مي‌شود، برنامه 90، ورزش و مردم، ورزش از نگاه دو و ورزش از فلان شبكه. بايد بيشتر از اين‌ها به فوتبال برسند و اگر قصد خصوصي‌سازي دارند، حق پخش بايد به فوتبال برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com